Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

UUTINEN

08.10.2020 klo 13:00
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.

”Haluamme jatkuvasti parantaa kohtaamisia asiakkaidemme kanssa ja mahdollistaa heidän sujuvan arjen, niin kodeissa, kunnissa kuin yrityksissäkin. Meille on tärkeää, että asiakas voi ottaa meihin yhteyttä juuri hänelle sopivaan aikaan ja hänelle sopivassa kanavassa,” kertoo Carunan asiakkuusjohtaja Katriina Kalavainen.

Hyvällä energialla ja yhdessä - asiakaspalvelu auttaa sinua aina!

Asiakastyytyväisyyden jatkuva kasvattaminen positiivisten asiakaskohtaamisten kautta kaikissa palvelukanavissamme on tärkeimpiä asiakaspalvelun tavoitteitamme.

”Olen ylpeä meidän tiimistä, joka on aina valmis venymään ja auttamaan olipa kyseessä myrsky tai uuden sähköliittymän käyttöönotto. Aina asiat eivät mene suunnitellusti, mutta rakentavalla keskustelulla ja kuuntelulla näissäkin tilanteissa löydetään ratkaisu, ” jatkaa Katriina.

Carunan asiakaspalvelu saa vuosittain noin

  • 30 000 chat yhteydenottoa
  • 50 000 uutta carunaplus.fi rekisteröintiä (sähköinen itsepalvelukanava)
  • 180 000 asiakaspuhelua
  • 35 000 vikapuhelua

”Kiitos asiakaspalvelulle, olette huippujengi!”

Kurkkaa myös nämä jutut:

Hei, miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelu kotikonttorilta, miten se sujuu?

 

 

Jaa artikkeli
Facebook icon Twitter icon LinkedIn icon