Asiakaspalvelu
Hoida asioitasi milloin vain sähköisessä palvelukanavassamme Caruna Plussassa
Caruna Plussassa hoidat sähköasioitasi juuri silloin, kun sinulle sopii. Voit seurata sähkönkulutustasi, katsella tai päivittää asiakastietojasi, tarkastaa sähkönjakelun tilanteesi, päivittää yhteystietojasi ja selata laskujasi. Caruna Plus on käytössäsi vuorokauden ympäri sekä tietokoneella että mobiilisovelluksena.
Palvelemme chatissä arkisin klo 8-16. Aukioloaikojen ulkopuolella voit tavata chatissä myös Casperin, Carunan asiakaspalvelijarobotin. Casperilta voit kysyä helppoja kysymyksiä sopimus- ja laskuasioihin liittyen.
Tavoitat asiakaspalvelumme sosiaalisesta mediasta: Facebookista ja Twitteristä arkisin klo 8-16. Voit myös lähettää meille viestin verkkolomakkeella.
Puhelinpalvelu henkilö- ja yritysasiakkaille
Henkilöasiakkaat: 0200 23222 (pvm/mpm) arkisin klo 8-18. Kun soitat ulkomailta, tavoitat asiakaspalvelumme numerosta +358 (0)20 520 5994 (ulkomaan puheluhinta).
Yritysasiakkaat: 0200 23424 (pvm/mpm) arkisin klo 8-16.
Vikailmoitukset
Palvelemme maksuttomassa vikapalvelunumerossa 0800 1 95011 ympäri vuorokauden. Jos soitat ulkomailta tai ulkomaalaisesta puhelinliittymästä, voi operaattorisi veloittaa erillisiä kuluja puhelusta.
Tilaa ilmoitukset sähkökatkoista
Voit saada tiedon sähkökatkoista matkapuhelimeesi tai sähköpostiisi. Lue lisää ja ota Sähkövahti käyttöösi.
Usein kysyttyä
Olemme koonneet avuksesi vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.