Redan över 100 000 användare i Caruna+

ARTIKEL

30.03.2020 kl. 09:15
Carunas elektroniska självbetjäningskanal gjorde historia i början av året när antalet användare överskred 100 000. En stor framgång för en tjänst som i självä verket är bara sex månader gammal! Med sitt aktuella namn, Caruna+, har man känt tjänsten bara i några månader.

De mest omtycka tjänsterna i Caruna+ är uppföljning av elförbrukning, granskning och betalning av fakturor samt felanmälningstjänst. I energiuppföljning kan du granska din elförbrukning och hitta fallgropar i den. I avsnittet Fakturor kan du betala fakturor, vid behov flytta betalningsdagen eller beställa ett e-fakturaförslag till din egen nätbank. I Caruna+ hittar du även Sähkövahti-elvakttjänsten som meddelar om elavbrott och ett snabbt sätt att anmäla om fel i elnätet utan att ringa kundtjänsten.

Våra kunder tycker att Caruna+ är väldigt lättanvänd. Utöver de ovan nämnda tjänsterna är det populärt att chatta med en kundrådgivare. I chatten får våra kundrådgivare hjälp av kundtjänstroboten Casper som arbetar dygnet runt. I motsats till vad man ofta tror, har Casper utbildats till en ytterst smarta typ som kan svara på många slags frågor angående fakturor och avtal.

Tjänst inom räckhåll dygnet runt

Den avgiftsfria Caruna+ kan användas både på nätet och på mobilenheter som applikationsversion vilken kan laddas ner på AppStore eller på Google Play-butiken. Bekanta dig med den behändiga Caruna+ och ladda ner den behändiga Caruna+-mobilapplikationen.

Dela artikeln
Facebook icon Twitter icon LinkedIn icon