Carunan asiakasasiamies

Oletko tyytymätön meiltä saamaasi palveluun?

Jos palvelussamme on tapahtunut väärinkäsitys tai virhe, haluamme että asiointi kanssamme sujuu silloinkin helposti. 

Mikäli haluat antaa palautetta Carunan tuotteesta tai olet tyytymätön saamaasi palveluun, otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Mahdolliset väärinkäsitykset voidaan silloin oikaista heti. 

Jos asia ei ratkea asiakaspalvelumme asiantuntijan kanssa neuvottelemalla, voit saattaa asian jatkokäsittelyyn Carunan asiakasasiamiehelle. Asia kannattaa viedä asiakasasiamiehelle (6) kuukauden kuluessa tapahtuneesta virheestä tai väärinkäsityksestä. 

Asiakasasiamies käsittelee reklamaatioita, oikaisupyyntöjä tai valituksia, jotka liittyvät Carunan verkkopalveluihin tai tuotteisiin, kuten erimielisyys laskutuksessa, sähköverkkoon liittymisessä, muutostöissä tai parannushankkeissa. Palvelu on maksuton.

Asiakasasiamies ei voi ottaa kantaa

  • sähkönmyyntiä koskeviin asioihin
  • asiakkaan vakuutusyhtiön korvauspäätöksiin
  • Energiaviraston tai oikeuslaitosten tekemiin päätöksiin
Tee oikaisupyyntö verkossa

Näin teet oikaisupyynnön

Voit ottaa yhteyttä verkkolomakkeella, sähköpostitse asiakasasiamies@caruna.fi, soittaa numeroon 044 762 0347 tai lähettää tiedot asiastasi kirjeitse osoitteella

Caruna
Asiakasasiamies Jarmo Ström
PL 1
00068 Caruna

Oikaisupyynnössä tulee kertoa

  • nimi ja yhteystiedot
  • henkilötunnus tai Y-tunnus
  • palveluntarjoaja, jota oikaisuvaatimus koskee
  • asiaa käsitelleen henkilön nimi
  • vaatimus ja perustelut vaatimukselle 

Kun täytät verkkolomaketta, valitsethan yhteydenoton aiheeksi "Asiakasasiamies".

Asiakasasiamiehen lausunnot ovat suosituksia eivätkä sido asianosaisia. Asiakasasiamies ottaa sinuun yhteyttä kahden vuorokauden sisällä yhteydenottopyynnön saapumisesta. Mikäli olet tyytymätön asiakasasiamiehen ratkaisuun tai et halua hakea oikaisua asiakasasiamiehen kautta, voit olla halutessasi saattaa asiasi Kuluttajaviraston tai Energiaviraston käsiteltäväksi.