Carunan asiakasasiamies

Jos palvelussamme on tapahtunut väärinkäsitys tai virhe, haluamme että asiointi kanssamme sujuu silloinkin helposti. 

Jos haluat antaa palautetta Carunan tuotteesta tai olet tyytymätön saamaasi palveluun, otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Mahdolliset väärinkäsitykset voidaan silloin oikaista heti. 

Jos asia ei ratkea asiakaspalvelumme asiantuntijan kanssa neuvottelemalla, voit saattaa asian jatkokäsittelyyn Carunan asiakasasiamiehelle. Asia kannattaa viedä asiakasasiamiehelle kuuden kuukauden kuluessa tapahtuneesta virheestä tai väärinkäsityksestä. 

Asiakasasiamies käsittelee reklamaatioita, oikaisupyyntöjä tai valituksia, jotka liittyvät Carunan verkkopalveluihin tai tuotteisiin, kuten erimielisyys laskutuksessa, sähköverkkoon liittymisessä, muutostöissä tai parannushankkeissa. Palvelu on maksuton.

Asiakasasiamies ei voi ottaa kantaa

  • sähkönmyyntiä koskeviin asioihin
  • asiakkaan vakuutusyhtiön korvauspäätöksiin
  • Energiaviraston tai oikeuslaitosten tekemiin päätöksiin

Jos haluat soittaa asiakasasiamiehellemme, tavoitat hänet Carunan vaihdepalvelun kautta: 020 520 20 arkisin klo 8-16.

Näin teet oikaisupyynnön

Oikaisupyynnössä tulee kertoa

  • Nimi ja yhteystiedot.
  • Henkilötunnus tai Y-tunnus
  • Palveluntarjoaja, jota oikaisuvaatimus koskee.
  • Asiaa käsitelleen henkilön nimi.
  • Vaatimus ja perustelut vaatimukselle.

Lähetä oikaisupyyntösi sähköpostilla asiakasasiamies@caruna.fi tai lähettää tiedot asiakasasiamiehelle postin kautta:

Caruna
Asiakasasiamies Jarmo Ström
PL 1
00068 Caruna

Asiakasasiamiehen lausunnot ovat suosituksia eivätkä sido asianosaisia. Asiakasasiamies ottaa sinuun yhteyttä viiden vuorokauden sisällä yhteydenottopyynnön saapumisesta. Jos et ole tyytyväinen asiakasasiamiehen ratkaisuun tai et halua hakea oikaisua asiakasasiamiehen kautta, voit halutessasi saattaa asiasi Kuluttajaviraston tai Energiaviraston käsiteltäväksi.