Uratarinat: Asiakkuuspäällikkö Kaj arvostaa Carunan matalaa hierarkiaa

Uratarinat: Asiakkuuspäällikkö Kaj arvostaa Carunan matalaa hierarkiaa

Asiakkuusyksikkö vastaa Carunan kaikista asiakkuuksista.

Verkkopalvelut-tiimi toimii rajapintana asiakkaiden, urakoitsijoiden ja Carunan muiden yksiköiden välissä. Tiimiin kuuluu 17 luovaa asiantuntijaa, jokainen oman alansa huippuja.

Tiiminjohtajana varmistan, että yksikössä vallitsee sellainen ilmapiiri ja olosuhteet, joissa työt onnistuvat. Tiimin työtehtäviin kuuluu asiakkaiden tilausten käsittelyä, kenttätöiden hallintaa sekä asiantuntijapalvelun tarjoamista urakoitsijoille sekä asiakkaille. Yhteistyöurakoitsijamme tekevät tilaustemme pohjalta tarvittavat kenttätyöt, kuten verkonrakennuksen tai liittymän kytkentätyön.

Tämä on ihmistyötä, joten ulospäinsuuntautuneisuus ja joukkuepelin hallitseminen on tärkeää. Myös koordinointi- ja organisointikyvystä on hyötyä. Toimin sekä carunalaisten että urakoitsijoiden välissä, joten minun täytyy ymmärtää molempien arkea. En ole minkään yhden alan syväasiantuntija, mutta ymmärrän ja olen kiinnostunut monesta asiasta tarpeeksi, jotta pystyn toimimaan asiantuntijoiden kanssa.

Arvostan Carunan matalaa organisaatiota. Täällä on aivan OK vaikka saapastella juttelemaan toimitusjohtajalle kahviautomaatilla, turhaa byrokratiaa ei harrasteta. Suomen suurimpana sähkönsiirtoyhtiönä Caruna on alan aallonharjalla ja se näkyy jokaisen carunalaisen tekemisessä. Omalla asenteella ja aktiivisuudella pääsee etenemään talossa ja tekemään monenlaista hommaa.

Asiakkuusyksikössä työskentelevä Kaj Storås työskentelee päivittäin sekä carunalaisten että Carunan urakoitsijoiden kanssa. 

”On aivan OK saapastella juttelemaan toimitusjohtajalle kahviautomaatilla.”

Lue lisää aiheesta

29.05.2019
Tutustu meihin arrow-right