Sähköiset asiakasviestit toimivat myös Postin lakon aikana

Sähköiset asiakasviestit toimivat myös Postin lakon aikana

Posti ja logistiikka-alan unioni PAU ilmoitti torstaina 7.11., että postinjakelun, käsittelyn ja kuljetuksen lakko alkaa tänään, maanantaina 11.11. Nouto- ja jakelupalvelut eivät lakon aikana toimi normaalisti. Tämä tarkoittaa sitä, että kirjepostin kulussa voi olla jopa viikkojen viiveitä. Valmistaudumme lakon mahdollisiin asiakasvaikutuksiin.

Postinkantajien lakko vaikuttaa suoraan postinjakeluun, joten Carunan sähköverkon huolto- tai kunnossapitotöitä koskevat ilmoitukset tai paperilaskut eivät tule ajoissa asiakkaillemme.

Suosittelemme asiakkaillemme sähköiseen viestintään ja laskutukseen siirtymistä. Tällöin tieto sekä sähkönjakelun hetkellisestä keskeytymisestä että laskut tavoittavat vastaanottajan hyvissä ajoin.

Hoida asioitasi Caruna Plussassa - myös mobiilisti

Sähköisessä palvelukanavassamme, Caruna Plus, hoidat sähköasioitasi juuri silloin, kun sinulle sopii. Voit tarkkailla sähkönkulutusta, katsella tai päivittää asiakastietoja sekä selata ja maksaa laskuja. Voit asioida maksuttomassa palvelussa milloin vain. Se on käytössäsi vuorokauden ympäri sekä tietokoneella että mobiilisovelluksena - lataa sovellus joko AppStoresta tai Google Play -kaupasta.

Jos käy niin, että sähköt katkeavat, toimitamme tiedon sähkönjakelukatkosta ja sen kestosta teksti- tai sähköpostiviestillä. Ota maksuton Sähkövahti käyttöön Caruna Plussassa. Pidäthän myös yhteystietosi ajan tasalla, jotta viestit tulevat perille saakka.

Sähköinen posti kulkee lakosta huolimatta

Tarjoamme henkilöasiakkaillemme vaihtoehtoja paperilaskulle. Voit valita sähköpostilaskun, e-laskun tai laskun Postin OmaPosti-palveluun. Tutustu laskutusvaihtoehtoihin tarkemmin.

Sähköiseen laskuun siirtyminen on helppoa. Sähköpostilaskun käyttöönottoon riittää yhteydenotto asiakaspalveluumme verkkosivujemme caruna.fi chatissä, Facebookissa, Twitterissä tai soittamalla. Yhteystietomme löydät verkkosivultamme.

E-lasku otetaan käyttöön omassa verkkopankissa, ja sitä varten tarvitset viimeisimmän laskusi viitenumeron. Tutustuthan oman pankkisi ohjeisiin. Kysy tarvittaessa lisätietoja asiakaspalvelustamme.

OmaPosti-palvelussa voit vastaanottaa ja arkistoida laskut sähköisesti sekä maksaa ne palvelun kautta pankista riippumatta. OmaPosti toimii ja otetaan käyttöön mobiilisovelluksella tai netissä osoitteessa www.oma.posti.fi.

Lue lisää aiheesta