Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen

BLOGI

31.01.2020 klo 15:44
Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?

Ilmastonmuutos vahvistaa säiden ääri-ilmiöitä. Myrskyt kaatavat vuosittain miljoonia puita. Lähes puolet yli kolmen minuutin sähkökatkoista sähköverkossamme liittyykin säähän. Suomessa ei onneksi tapahdu koko kaupungin pimentäviä sähkökatkoja. Niitä ei tapahdu siksi, ettei se olisi mahdollista, vaan siksi että olemme tehneet suunnitelmallista työtä sähköverkon parannustoimenpiteiden ja ylläpidon parissa. Myrskyissä asiakaspalvelun rooli korostuu: yhteydenotot on pystyttävä hoitamaan nopeasti vuorokauden ympäri.

Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta palvelua ja myös kertoa heille siitä

Caruna aloittaa historiansa ensimmäisen markkinointikampanjansa Säänkestävää kehitystä, koska haluamme tavoittaa asiakkaamme paremmin, kertoa palveluistamme ja siitä, mitä teemme. Meille on tärkeää olla mahdollistamassa kaikkien asiakkaidemme sujuva arki niin kodeissa ja yrityksissä kuin myös kunnissa. Toivon, että markkinoinnin avulla asiakkaamme löytävät juuri niiden palveluiden pariin, jotka voivat helpottaa heidän arkeaan.   

Sähköverkko on yhteiskunnan selkäranka: ilman sähköä kodit pysyvät lämpiminä keskimäärin vuorokauden. Säänkestävällä kehityksellä haluamme, että suomalaiset voivat olla jatkossa entistäkin turvallisemmin mielin. Meidän tärkein tehtävä on jakaa sähköä asiakkaillemme ja tuottaa sujuvaa verkkopalvelua. Tästä haluamme kertoa.

Katriina Kalavainen

Katriina Kalavainen, Asiakkuusjohtaja

Jaa artikkeli
Facebook icon Twitter icon LinkedIn icon