Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää

ARTIKKELI

30.03.2020 klo 09:17
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.

Suosituimmat Caruna Plussan palvelut ovat oman sähkönkulutuksen seuranta, laskujen selailu ja maksu sekä vikapalvelu. Energiaseurannassa voit pureutua sähkönkulutuksesi saloihin ja löytää kulutuksesi sudenkuopat. Laskut-osiossa voit maksaa laskuja, tarvittaessa siirtää maksupäivää tai tilata e-laskuehdotuksen omaan verkkopankkiisi. Caruna Plussasta löydät myös sähkökatkoista ilmoittavan Sähkövahti-palvelun ja nopean tavan ilmoittaa sähköverkon viasta ilman soittoa asiakaspalveluun.

Asiakkaidemme mielestä Caruna+ on erittäin helppokäyttöinen. Edellä mainittujen lisäksi suosittua on asiakaspalvelijan kanssa chättäily. Asiakaspalvelijoidemme apuna chatissä on asiakaspalvelurobotti Casper, joka tekee töitä ympäri vuorokauden. Toisin kuin monesti luullaan, Casper on koulutettu erittäin fiksuksi kaveriksi ja hän osaa vastata monenmoisiin laskuja tai sopimuksia koskeviin kysymyksiin.

Palvelua ympäri vuorokauden kätesi ulottuvilla

Maksuton Caruna+ on käytettävissäsi sekä internetissä että mobiililaitteella Caruna+ sovellusversiona, jonka voi ladata AppStoresta tai Google Play -kaupasta. Tutustu ja lataa sinäkin itsellesi kätevä mobiilisovellus Caruna+.

Jaa artikkeli
Facebook icon Twitter icon LinkedIn icon