Uutishuone

Caruna laajentaa puhelinasiakaspalvelun aukioloaikaa 1.10.2018 alkaen

Caruna laajentaa puhelinasiakaspalvelun aukioloaikaa 1.10.2018 alkaen

Henkilöasiakkaamme voivat lokakuusta alkaen hoitaa sähköasioitaan puhelimitse arkisin klo 8-18.

"Päätös palveluajan laajentamisesta on tehty saamamme asiakaspalautteen pohjalta. Henkilöasiakkaamme haluavat ottaa meihin yhteyttä, kun ovat päässeet töistä ja saaneet tutkia rauhassa päivän tai viikon posteja. Kaikilla ei myöskään ole mahdollisuutta olla meihin yhteydessä työpäivän aikana", kertoo asiakaspalvelukeskuksen asiakkuuspäällikkö Henna Matikainen.

Palveluajan jatkaminen iltakuuteen saakka koskee toistaiseksi vain henkilöasiakkaiden puhelinasiakaspalvelua.

"Kehitämme palveluitamme jatkuvasti, ja uskomme, että tulevaisuudessa meiltä odotetaan vieläkin laajempaa tavoitettavuutta - kaikissa palvelukanavissamme", Matikainen jatkaa.

Carunan monikanavainen asiakaspalvelu kattaa puhelin-, chat- ja sähköpostipalvelut sekä asiakkaan itsepalvelun Omat sivut -palvelussa. Caruna julkaisee oman mobiilisovelluksen vuoden 2019 alussa.

Lue lisää aiheesta