Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan

Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan

Sähkönjakeluyhtiö Caruna aloittaa Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanjassa hyödynnetään muun muassa reaaliaikaisiin säätietoihin perustuvaa mainontaa. Tavoitteena on lisätä Carunan palvelujen tunnettuutta, ohjata asiakkaita uusien, digitaalisten palvelukanavien käyttäjiksi sekä kertoa, miten asiakkaan arki on turvattu säänkestävällä kehityksellä.  

- Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta palvelua ajasta ja paikasta riippumatta. Olemme tunnistaneet, että asiakkaamme eivät tiedä Carunan olevan heidän sähkönjakelijansa. Koska asiakastyytyväisyyden parantaminen on yksi tärkeimmistä tavoitteistamme, lanseeraamme Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanja johdattaa asiakkaita muun muassa uusien digitaalisten palvelujen käyttäjiksi ja antaa lisätietoa sähköverkon suunnitelmallisesta kehittämisestä, millä turvataan asiakkaiden sujuva arki, kertoo Carunan asiakkuusjohtaja Katriina Kalavainen. 

Kampanja näkyy ulkomainonnassa sekä online- ja printtimedioissa kevään aikana. Kampanjasivustolla kerrotaan kaikesta siitä konkreettisesta työstä, mitä verkon ylläpito vaatii. Esimerkiksi myrskyt kaatavat Suomessa jopa miljoonia puita vuosittain. 

-Toteutamme kampanjan yhteistyökumppanimme TBWA:n kanssaKäytämme monikanavaisia keinoja, muun muassa reaaliaikaisen säätiedon hyödyntämistä ulkomainonnassa, jolloin saamme viestit ja kuvamaailman reagoimaan vallitsevaan säätilaanOlemme valinneet monipuolisen mediapaletin, jolla tavoitamme asiakkaamme eri kanavissa parhaalla mahdollisella tavalla, tiivistää Carunan markkinointipäällikkö Aino Salste. 

Säänkestävä kehitys -markkinointikampanja käynnistyi helmikuun alussa  

 

Lue lisää säänkestävästä kehityksestä caruna.fi/saankestavaakehitysta 

Lue lisää aiheesta