Asiakkaille riippumaton väylä muutoksenhaulle - Carunaan oma asiakasasiamies

Asiakkaille riippumaton väylä muutoksenhaulle - Carunaan oma asiakasasiamies

Carunan asiakasasiamieheksi on nimitetty pitkän linjan sähköalan ammattilainen Jarmo Ström.

Jos asiakas on tyytymätön Carunan palveluun tai tuotteisiin, eikä asiakaspalvelusta ole tullut sopivaa ratkaisua tilanteeseen, asiakas voi nyt kääntyä myös Carunan asiakasasiamiehen puoleen. Asiakasasiamies on nopea, oikeudenmukainen ja riippumaton tapa saada asiaan ratkaisu. 

Asiakasasiamiehelle voi lähettää oikaisupyynnön, jossa asiakas kertoo miksi ja mihin hän on tyytymätön. Asiakasasiamies tutkii kaikki asiaan liittyvät asiakirjat ja ottaa tarvittaessa asiakkaaseen yhteyttä.

- Useimmiten asiakkaat ovat tyytyväisiä ratkaisuihimme, mutta joskus asia jää askarruttamaan. Hyvä ja rakentava keskustelu on avainasemassa, kun kiistoja tai erimielisyyksiä selvitellään. Tavoitteenamme on kumpaakin osapuolta tyydyttävä ratkaisu ja lopputulokseen tyytyväinen asiakas, toteaa Carunan asiakasasimieheksi nimitetty Ström.

Hyvä tietää

Jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluumme tai tuotteeseemme, hänellä on oikeus tehdä reklamaatio tapahtuneesta. Pyrimme käsittelemään erimielisyydet jo asiakaspalvelutilanteessa, jotta asioihin saadaan ratkaisu mahdollisimman pikaisesti.

Asiakas voi kuitenkin olla tyytymätön ratkaisuumme ja tällöin hänellä on oikeus lähettää meille oikaisupyyntö. Asiakasasiamies neuvottelee asiakkaidemme kanssa, jos asia ei ole ratkennut asiakaspalvelussa.

Asiakasasiamieheen voi ottaa yhteyttä verkkolomakkeella, puhelimitse ja oikaisupyynnön voi tarvittaessa lähettää myös kirjeitse. Lue lisää asiakasasiamiehestä verkkosivultamme.

Lue lisää aiheesta